Un aperitiu musical

Un aperitiu musical

Concert amb la Banda de Música de Matadepera

sota la direcció musical d’Oriol Guerrero, i aperitiu per a tothom.

Entrada gratuïta

Diumenge 7 de juny, a partir de les 11:00 h al jardí de la Casa Macià

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.