08 maig Un aperitiu musical Posted at 09:34h in activitat by LluisP 0 Comments 0 Likes Concert amb la Banda de Música de Matadepera sota la direcció musical d’Oriol Guerrero, i aperitiu per a tothom. Entrada gratuïta Diumenge 7 de juny, a partir de les 11:00 h al jardí de la Casa Macià
Sorry, the comment form is closed at this time.